Beyzaserin Kızlar bat 12 nisan hala adet olmadım dün dayanamayıp gebelik testi yaptım fakat sonuç negatif başka test daha yapmalımıyım sizce böyle durum yaşayıp sonra hamile olduğunu öğrenen varmı
mminiginannesi10 Beyzaserin benımde bat 12 nisandı ve hala gelen giden yok🙄 12 sinde test yaptım olmayınca negatifti. Bekliyorum hala🤷🏻♀️
Gizemmdgru mminiginannesi10 Beyzaserin ben de 11. Nisandı bat ama olmadım hala test negatif çıkıyor bende ne yapmalıyım şaşırdım
mminiginannesi10 Gizemmdgru ben birkaç gün daha olmazsam doktora gideceğim canım. Bugunde test yaptım negatif. Pazartesine kadar beklicem bakalim
Damla0671 @Beyzaserin ben 2 gün gecikti kan testi yaptım negatif çıkmisti canım 9 gün sonra tekrar yaptım pozitif çıkmıştı