Ben ikisinide kullanan birisi olarak kesinlikle otomatik diyorum.manuel olan elinizi çok acıtıyor 1-2 dk dan sonra.özellikle çalışıyorsanız bebeğinize süt bırakıp gidecekseniz yada işten gelip göğüsleriniz doluysa hem dinlenip hemde otomatikte kendiliğinden göğsünüzü sağabilirsiniz.Ben lansinohun kinden memnun kalmıştım ama yorumlara bakarak diğer ürünleri tercih edebilirsiniz.