Ben acilden giriş yaptırdım sancım vardı yalancı sancıymış 40 haftalığım çarsamba normal polikliniğe gel dedi acilden gidincede önce çatı muayenesi yapılıyor sonra tansiyon ateş vs bakılıyor nts sancına bakıyor açılman varsa yürüyüş yap gel evin yakınsa duş al gel diyor