Estur Kızlar buraya yazmıştım sancılarım var hastanedeyim diye meğer o sancılar neymiş lkiii sabaha kadar o sancıları artarak çektim arada gelip açılmamı kontrol ettiler çok yavaş açılıyormuş. Ama sancılarım mükemmel yoğundu. Öğlene kadar o sancıları çektim ama artık dayanamıyordum açılmam sadece 5 cm olmuştu ve ben tükenmiştim acıdan. Son alttan muayeneden sonra sezeryan istiyorum diye ağlıyordum. Ama herkesin böyle değil tabiii ben bildiğiniz Doğum anı sancılarını çekip 5 cm açıklıkla bekliyordum. En sonunda sezeryana aldılar sancı çeke öeke ameliyat masasına götürdüler. Belden uyuşturdular sonrası mükemmeldi. Hiç bir acı YÖK geceden beri olan sancılarım YÖK. Çok büyük hafifledim. Sonra eşim hazırlanıp geldi yanıma ve başladılar. Sohbet ettik o arada eşimde bende çok heyecanlıydık. Sonra bir ağlama sesi aman Allahım ne güzel bir sesss 😍😍 orda başladı bizim gözler dolmaya. Ben perdeden bişiy göremedim ilk başta sonda sarıp yanıma getirdiler bebeğimi yanağıma koydular. O an kızlar o kadar güzel ki resmen göz bebeğimin içine baktı annecim ben geldim der gibi 😭 elleriyle yüzümü kavramaya çalışıyordu bende gözler Çeşme oldu tabi. Sonra aldılar bebeğimi götürdüler eşimle birlikte ben kaldım dikişler için o arada uyumuşum. Hiçbir acı falan hissetmedim orası çok iyiydi. Sonra odaya gittim bebeğimi herkes görmüş bebeğimde beni bekliyordu. Kızlar o kadar güzel birleymiş ki anne olmak. Annelerimizin değerini anladım o sancıları çekerken. Birde ben sonuna kadar bile çekemedim. Normal sezeryan farketmez sonunda ki mutluluk çok güzel. Allah hepinize tek tek kolay doğumlar nasip etsin inşallah. Doğum sonrası sıkıntılarımız oldu tabiiiki şuan 4 günlüğüz. Bir ara onu da yazıcam. 02.09.2018 tarihinde Hamza’ma kavuştum çok şükür darısı sizlere. Valla kusura bakmayın bıdık Yanımda olduğu için öyle net yazamadım pek sorularınız olursa yardımcı olmak isterim. 😘♥️
OktayMeltemSahin Estur Maşallah rabbim size bağışlasın ismiyle yaşasın inşallah 🙏🏻 Bizimde ismimiz hamza rüzgar olacak inşallah teyzesi 15 günümüz kaldı Allahım her isteyene versin tüm hepimizi de bir avazda kurtarsın inşallah 💙
Rainn Estur Ya çok güzel anlatmışsınız maşAllah Rabbim analı babalı büyütsün kaderi ömrü güzel olsun inşAllah 🙏 🙂
Nuranaliayaz1 Estur gözünüz aydın sağlıkla kavuşmuşsunuz bebeğinize 😊 Bende Cuma günü sezeryan olacağım Filiz hanıma nasıl rahat geçtimi doğum bebisin sağlığı iyi mi bende çok heyecanlıyım 1 günün kaldı 😍
Estur Nuranaliayaz1 teşekkürler canım. Valla benim biraz sıkıntılı geçti sezeryan olmasam bebeğim ölebilirdi canım kordon dolanmış boynuna birazdan Doğum hikayeleri başlığında bir post daha açıcam hatta. Çok memnun kalmadım açıkçası ama tabi daha kötü de olabilirdi
Estur Melike01 öncelikle sağol canım darısı sizlere inşalkaj. Tabiiki deli gibi titreyerek ve ağlayarak girdim ama eşimin Yanımda olması ve birde ameliyat ekibinin rahat ve pozitif olması biraz olsun rahatlattı bende korkuyordum sezeryandan
Estur Bella istedim Çan’ıma ama anestezi uzmanı yokmuş dediler yapmadılar. Hastanem berbattı. Normalde öyle değildi aslında ama bu işler şans sanırım hiçbirşey yolunda gitmedi