Aytenmm Benim de hemotomum var. Ağrı ondan oluyor. Bende çok ayakta duramıyorum hemen kasık ağrısı çekiyorum. 4aylık oldum. 2 yaşın da kızım olduğu için yatamıyorum onun için hala düzelmedi. Eğer imkanınız varsa yatak istiraheti edin hematoma eh iyi yatmaktır inşallah ağrınız da geçer.