Asli06671 tulum gereksiz bence 1ülu hastane çıkışını zaten giydirirsin iz 5 liyi de doğunca hemşirelere verirsiniz boşuna fazladan almayın kendinize lohusa kıyafeti depend normal mi düşünüyorsunuz doğumu bilmiyorum ama 20 bez de fazla ben 10 tane almıştım yetiyor