bende 9+2 deyim şuan 8+2 de kanamam ve tavuk ciğeri kadar pıhtı düşürdüm , ilk gebeliğimde kalp durması sebebiyle kürtaj oldum ve ayrıyetten eşimle kan uyuşmazlığım var , herneyse o kanı ve pıhtıyı görünce dedim düşük yapıyorum herhalde , hemen doktora gittim iğne vurdu ve progestan başlattı kalp atışını duydu keseye baktı herhangi bişey gözükmüyor gebelikte oluyor böyle şeyler dedi ama az bir kanama değildi , 2 3 gün hep yattım hiç kalkmadım şuan kanama yok fakat akıntım oluyor sarı renkte onu doktoruma sorucam pazartesi randevum var , inşallah sağlıkla gelsin kucağımıza bebişlerrr 🙏🏻