Neblem 6 agustos adet olmustum , bu ay daha adet gormedim dun test yaptim pozitif cikti kan testi beta hcg bi tarafta 120 diger tarafta 170/180 yaziyor anlamadim birsey doktora gosterdim dusuk degerlerin dis gebelik olabilir dedi nolur yardim edin
Ummuceylan Benim adet günümde yaptirmistim 98 'di değerim simdi 25 haftalık 2 gün sonra bidaha kan tahlili yaptır 2 katı oluyosa sıkıntı yok bozma moralini Neblem
Emell Neblem dis gebelkk demek icin henuz cok erken canim. Deger saglikli bi sekilde yukselebilir. Sabirla bekle moralini yuksek tut😘
Aryacigdem Neblem doktorlar oyle soyluyorlar benimde ilk kan sonucum 35 cikmisti 2 gunde bir beta hcg testi yaptir eger duzenli 2 kati artiyorsa saglikli gebeliktir. Suan daha cok cok cok kucuk
Byncdii Canım bence başka bir hastaneye git orada bidaha kan ver yada sağlık ocağında kan verebilirsin
Neblem Ummuceylan Hatirliyormusun canim bebegini ilk ultrasonda hangi haftalarda gordun ? Benimki heralde daha cok kucuk ondan gozukmuyordur inshallah oyledir. Inshallah bebegini sag salam kucagina alirsin
Byncdii Neblem yükselir canım inşallah kalbini ferah tut doktorlar bazen korkutabiliyorlar inşallah seninde hayırlı haberlerini alırız
Ummuceylan Neblem inşallah canm Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 5 +1 de minicik bi kese gördüm daha yeni oluşmuştu büyük ihtimal nokta kadardı
Aryacigdem Neblem senin bebeginin gorunmesi icin degerinin 2000i gecmesi lazim 10 15 gun sonra gorursun canim
Mavijelip Dış gebelik derken kesesi olmama ihtimalini söylemiştir ultrasona girdiğin doktor direk der zaten kese var gebelik diye kese yoksa dış gebeliktir canım bi doğuma git derim
Neblem Mavijelip Kese yok diyor canim dis gebelik olabilir diyor , simdiye kadar keseyin olusmasi gerekiyormuydu son adet tarihim 6 agustos
Tugba91 Neblem canim benim son adet tarihim 22temmuzdu ve kese yeni göründü yani senin de gec döllenmeyse iki hafta sonra görünür
Sibeltolga Neblem ypk kız korkma benimde daha oluşmamış eşim hastanede calışıyor ordan bi hemşireye sordum bu haftalar senin için cok önemli kendine 2 kat daha fazla dikkat et kesen oluşana kadar dedi bendede kabızlık ve aşırı sinir var
Gulsumhayal Neblem öyle düşünme benim şuan 6+6 daha yeni gözüktü kesem beta değerin yükseliyorsa sıkıntı YÖK demektir sen 2 günde bir kan testi yaptır belki 2 hafta sonra gösterir geç döllenme olabilir
Neblem Aryacigdem Cok tesekur ederim cevaplarin icin canim icim ferahladi 2 gundur stresteydim bunlari duymak iyi geldi
Sibeltolga Neblem hemde felaket şuan kaynanamda uzanıyorum valla cumartesi 83 tü bugün 744 cıktı normalde 300 olması laZmmış şuan kese cıkmadı ikiz olablr kese için cok erken kesenin göZükmesi için 2 binlere cıkması lazm dedi
Sibeltolga Neblem artı bende bugün üç hastane gezdim kese gözükmedi bende korktumda korkma 2 hafta sonra gel gözükür dedi
Prensprenses Sibeltolga benimde 6 ağustos grç döllenme olmuş daha yeni 68 çıktı sonucum bugün doktor2 hafta sonra ancak dedi