En son kontrole gittiğimde benimde 1 hafta önden gidiyodu bu gittiğimde 3 hafta önden gittiğini öğrendim testlerim temiz ikili detaylı falan şekerden şüphelendi insülin direncim var ondan olabilir tatlı şeyler kilo aldırmış dedi sık sık kan şekerim düşüyo yeme isteği geliyordu yemene içmene dikkat et dedi 3 hafta sonra gel dedi bakalım belki durur dedi haftasına uyumlu gider belkide kilolu doğar normal doğum şansını kaybedersin dedi belirsizlik çok canım sıkıldı duruma yaşayan var mı diye sormak istedim