Hamile kalmadan önce günde 1 tane eşimle birlikte içiyordum çünkü işteyken içmiyorum demiştim bilerek itici bir güç olsun bırakmamda diye. Somrasında hamile kaldığımı öğrenınce bir daha içmedim. Minik ciğerlerine duman girsin istemiyorum zaten temiz pürüpak bir dünyaya gözlerini açmayacak, bir de ben sebep olmayayım diye düşünüyorum. O doğduktan sonra da içmeyi düşünmüyorum beni sigara içerken görsün istemiyorum. Ama kesinlikle hamile kalmadan önce bırakmanın eşiğine gelmeseydim çok zorlanırdım. Hamileyken içen annişleride anlıyorum kimseyi suçlayamam İnsanların neler yaşadığını nasıl süreçlerden geçtiğini bilemeyiz ama inanıyorum ki karnınızdaki güzel canı düşündükçe sigara içme güdünüzü bastıracaksınız.. 🤗💐💐💐