GunesKivanc tatlı bi kadın kendisine 30.haftamda geçtim, oncesinde Birsen hanima gidiyodum. Baya ilgili bi doktor meltem hanim ama mesai saatleri dışında doğuma girmediğini söyledi :( Ama normal doğum yanlısı bi doktor. Birsen hanım sezeryanmi normal mi düşünüyosun diye sorduğunda dokturu değiştirmem gerektiğini düşündüm.