Simgeyuca Pazartesi spinal sezeryan ile doğum yaptım ayaklarım şişiyor acaba benim gibi doğum yapan anneler sizlerinde oldu mu
Simgeyuca Cansuadaa kendiliğinden mi düzeldi ilaç vs kullandınız mı normal bi durum mu acaba ayakta şişme