Arkadaşlar ben hcg testinden pek anlamıyorum uzun bir zamanda hamilelik deniyorum ama olmuyordu. Ben polikistik overim O yüzden şimdi kilo verdim Bu ay ilk defa idrar testimi pozitif gördüm Doktora gittim Doktor hamilelik var dedi ama kan sonucunda çıkması gerek netleştirmek için… bu sabah kan verdim. Cevaplar Yarın akşam çıkacakmış. Ben de hep 1.20 çıkardı negativ sonuç alardım. Şimdi ne kadar çıkması lazım? 1. 20 üstü ne kadar mesela?