Merhabalar kızlar dün bebeğimin çamaşırlarını makineye attım ama etiketlerinden ayırırken sanırım bi tane etiket yanlışlıkla kalmış kıyafetlerde etiket kalıntısı kalmıştı bide bugün ütüleyim dedim baktım çamaşırlar inanılmaz tozlu ütüledim ama içimde rahat değil doğal olarak tüm tozlar gitmemiştir bebeğe giydirince sorun yaşar mıyım acab