NslhnAltun5580 13 haftalığım kahvaltı da çay I fazla içiyorum şekersiz ama 😁 ne düşünüyorsunuz çay kahve tüketimi hakkında ?
Ozra NslhnAltun5580 ben kahveden tiksindim hiç içmiyorum gibi bir şey çayıda akşam sadece max 2 bardak onuda aramıyorum çok kendiliğinden soğuudm🙈😂
Sinoooom NslhnAltun5580 çay içmezsem başıma ağrılar girer mutsuz olurum 😬😬 çok çay tüketiyorum sabah ve akşam bi zararı olmadı şükür 🙏🏻 Günde 4-5 litre de su tüketiyorum
NslhnAltun5580 Zeynepmum şeker arıyor musunuz içinde bazen bende oluyor öyle olunca pekmez içiyorum az birşey ☺️
Sinoooom NslhnAltun5580 evet iyi karnımdan gurup gurup sesler geliyor hareket edince 1 damacana su malesef 1 hafta yetmiyor 😬
2koftemom NslhnAltun5580 amin ama çok içerdim yani.çay lahve ama sımdı.çaysız kahvaltı onun yerıne elma suyu falan içiyorum işte bide kansızlık yapıyor
Deletedmom7373700 NslhnAltun5580 çayı da kahve gibi çok tüketmemek gerekli. Çünkü kahvede olduğu kadar değiş ama çayda da kafein var. Kafeinde bebek için zararlı zaten
Eda_Esen NslhnAltun5580 Bende çayı çok severdim en başta bide şekerli içerdim öyle güzel gelirdi ki o çay
Merveofs Kahveyi o kadar içmem yani normalde de içmiyorum pek ama yine de canım isteyince çay da kahve de içiyorum
Buseyllzr NslhnAltun5580 açık ve sekersiz olduğu sürece günde 5-6 bardak icebilirsin demişti doktorum bende caysiz yapamam kahveyide 2 günde bir fincan türk kahvesi içiyorum 😚
Merveberill NslhnAltun5580 çay sevmediğim için içmiyorum 1 fincan sade türk kahvesi içiyorum her gün☺️
gizemlidiyetler NslhnAltun5580 hem kafein içeriği hem de kateşin içeriği sebebiyle mesafeli durulması gerekiyor. Mümkünse yemeklerden 30-40 dk önce ve sonra tüketmeyin diyetisyen tavsiyesidir