Ozden12 ben dün gittim doktora artık rahatsız olduğumu rahat uyuyup uyanamadığımı çok zorlanıp yorulduğumu eşimde şahit olduğu için dile getirdik doktorum da bu hafta için erken normalde çarşambadan çarşambaya randevum haftaya salı gel bakıcam dedi suni ile doğum başlatırım dedi bu arada 38+0 dayım 1 cm açılma rahimde yumuşama var adet sancısı gibi sancılar yaşıyorum sende belirtiler var mı :) gelişimi tamamlandığı için doktorum gayet rahattı yani 38. Haftada ciğer gelişimi tamamlanıyor ama ben 39. Haftamda sanırım suni sancı alacağım :)