Böyle karaktersiz saygısız doktorlar yüzünden şiddete meyil artıyor, şiddetlenince de sağlık çalışanlarına şiddet diye bağarıyolar.Bazı doktorlar ve sağlık çalışanları şiddeti hakediyor. Kendimizi zor tutuyoruz sabrımız taşıyor suç sayılıyor.hamileliğimin ilk zamanlarında haçkalıya ve sonrada numuneye gittim her seferinde sinir küpü olarak çıktım. Hamileyiz ilgi bekliyoruz doğal olarak. Hassas olduğumuzu en iyi doktorlar bilmesi anlaması gerekirken asıl onlardan azar yiyoruz ve ilgisiz davranılıyor. Trabzon’da numune hastanesinde bir tane iyi davranan doktor yok yani istediğine git yok. Bende en sonunda özele Medikalparka geçtim çok memnunum dr.Levent Gökgözoğlu’na gidiyorum.imkanınız varsa tavsiye ederim.