Merveymen50 Nasılsınız 16+5 teyşm hala hisetmiyorum ilk oğlumda daha erken hisetmiştim ama 2. De tık yok😀😀😀 kaç gram bebişker nasıl geçiyor
tatliiannnee Merveymen50 ben su an 18+0ım bugün net hissettim bazen heraketını hissetme değişebiliyor benimde ıkıncı hamılelıgım halbuki ıkıncı hamılelık ler de daha erken hissedilir derler 16 haftalıkken çok bekledim ama hıssedemedim
Irem88- Merveymen50 benim 3. Hamileliliğim bu gece itibariyle 17 haftalık olduk ama pek hissetmiyorum her artan hamilelikte daha çabuk hissedilir deniliyordu ama bebişimde tık yok inşallah artık hissederim yoksa stres yapıyorum😅
Havvauslu Merveymen50 17 den selam baskı olarak hissetmiştim tabi belki değildir bile öyle sanıyorumdur
Asliiiiyarr Bnde bugün 16 haftalık oldum bnde ikinci hamileligm ilk hamileliğimde oğlum aşırı hareketlydi çok erken hissettim bu hamilelgmde tık yok..
Merveymen50 Demekki yalnız değilşm😀😀😀😀😀 eee gramları nasıl😀😀 hangi şehirde ve hastanede doğum yapcaksınız detaylıya girecekmisimiz