svmeybgl danıştım canım Bikac doktora daha sordum özellikle uzman olanlara kimse bırakma taraftarı degil bende doktorumla ters düşmemek adına bunu ona telefonda söylemicem 2 hafta sonra randevum var o zaman söylicem nasılsa kullanmam da zarar Yok aksine yarar var o yüzden sıkıntı Yok diye düşünüyorum ❤️