Benim kendi ailem tarafının kil ocakları var kil ile ilgili çok fazla bilgi sahibiyim :) . Geçen gün kil olcaklarını gezerken benimde inanılmaz canım çekti fakat asla yemedim.. Nedeni iste her kil ocağındaki kil hammaddesinin pH değeri farklıdır bunlar çok hassas şekilde ölçülür ve öyle işlenir, her kil yenilmez maalesef :) ben bile yemedim, yiyemedim🤦🏼♀️ Biraz sıkın dişinizi doğumdan sonra bir parçacık yersiniz :)