Hanımlar merhabalar, 33 haftalık gebeyim bebek 10 güne kadar önden gidiyor dedi doktorum geçen hafta. İki günden beri de kasıklarımda doluluk ve ağrı hissediyorum sanki bebek döndü gibi annem de bugün karnın aşağıya inmiş dedi sizce de erken değil mi? Doktora gitmeli miyim? Bebeği bu haftalarda kanala girip 39. haftaları gören var mı? Biraz endişelendim sanırım.