Merhaba,
31+4 günlük olduk.Son iki haftadır sanki bebeğim ayağını yada başka bı yerini karnıma dayıyor da orası açıyor gibi.Yani ben öyle yorumluyorum çünkü orada bir sertlik oluyor.Kollarimi kaldırdığımda karnım gerildiği için daha çok sızlıyor.Sanki yanıyor gibi.Sizde de oluyor mu? Normal mi?