Melikekorkmaz Bugün nstde hafif sanci çıktı doktorum normal dedi ama bebisim 2 gündür çok değişik hareketler yapıyor acaba dogum mu yaklaşıyor
Ozlem_2258 Bizde 38+2 olduk , sürekli tetikteyim ne zaman gelecek diye strese giriyorum artık sağlıkla kucağımıza alalım inş 🙏