Merhabalar anneler dünku postumda yazmıştım ikili testim trizomi 13/18 riskli çıktı hemde 1:115
Doktor öncesinde ultrasonda baktı bı sorundan bahsetmedi. Perinatolog da haftaya çağırdı devlette. Şimdi ben haftaya kadar beklemek istemiyorum içim içimi yiyor. Sakarya’da yaşayanlara sorum özelde iyi bildiğiniz bir perinatolog var mı hangi hastaneyi hangi hekimi tavsiye edersiniz lütfen tecrübeli olanlardan yardım bekliyorum.🥺