Emedko Kızlar ya iğneyi artık zorla batırıyorum girmiyor çok acıyor. Karnımdan yapıyorum. Önceden cuk diye girerdi hemen . Şimdi işkence gibi oldu . Bide iğneyi yaptıktan sonra çıkarıyorum kanıyor neden öyle oluyor acaba ? Bilenler yazabilir mi 😊
Beyaz_melegim Emedko bende kullanıyorum canım ilk cocugumdada kullanmıştım ve smdi de kullanıyorum benimde aynı iğne girmiyor bacaklarom sertleşti bazen kanıyor sanırım damara denk geldiği icin kanıyor bence
Leylasiva21 Emedko 34+3 haftalık hamileyim 4 haftaliktan beri kullanıyorum heryerim mosmor kanayan yerler büyük ihtimalle morarmis yerin üstüne gelmişti
Nermin_nur1 Emedko damara denk geliyor canım benim göbeğim de mosmor😂 göbeğim gerildikçe bende zorlanıyorum bilmiyorum nasıl yapacam göbekten alışmıştım yapmaya 😂
Emedko Beyaz_melegim evet baya sertleşti karnım ondan mı girmiyor acaba anlamadm . Benimde bazen kanıyor her zaman değil de tedirgin oldum yine de. Kaç haftaliksin
Beyaz_melegim Emedko 32+4 haftaligim ben hiç karnından kolumdan yapmadım ilk gebeligimden beridir hep bacakdan yapiyom 😞diğerlerine cesaretim yok sanki
Emedko Leylasiva21 bende 16 haftalığım cnm 2 aydır kullanıyorum nerdeyse . Morarma olmadı bende hiç. Bir kere oldu oda 2 3 güne geçmişti.
KkubraOz Emedko dirsek ve omuz arasını 3 e bölün orta ve dışta kalan yumuşak kısma yapın ben öyle yapıyorum sürekli göbeğim ve kolum arasında değiştirerek vuruyorum yoksa morarma çok oluyor
Emedko Beyaz_melegim ay bende hiç koldan bacaktan denemedim . Neyse ilerleyen zamanlarda zorlarsa öbür yerlerden yaparm artk napim .
Melikekorkmaz Bende kullanıyorum koldan yapıyorum bazende karnımdan yan yatarak yapıyorum oule acıda olmuyo kanamada göbek degilinden 4 parmak yanından yapıyorum oturur pozisyonda çok aciyo ama bide yan yatarak deneyin isterseniz
Emedko Melikekorkmaz aa yan yatarak hiç denemedim ben . Hep oturarak yapıyorum. Öyle deneyim artk teşekkür ederim
Nehir-Poyraz Emedko beze oluşan yerlere yapıyosundur canım benim karnımdan vurduğumdada öyle oluyodu kola geçtim
Emedko Nehir-Poyraz bezeyi nasıl anlıyoruz acaba cnm . Bende zorlanırsam kola veya bacağa geçerim artk napim
Ceylankosova Emedko karin buyudukce gerginlesiyo ve eti tutup igne batirmak zorlasiyo ve gerildikce kaniyo.. dik tutmayip hafif yatay batirin daha kolay giriyo
Simsim60 Emedko 27 haftalık hamileyim başından beri bacağımdan vurunuyorum.ne kanama ne morarma hiç bişey olmuyor.bacak yan dış etlere vuruyorum çok yavaş batırıp yavaş veriyorum ilacı
Emedko Simsim60 tamam cnm zorlanmaya devam edersem bacaktan yaparım artk . Bacağın kenarınıda mı 2 parmakla sıkmak gerekiyor . Yoksa direk mi vurucaz cnm
Nehir-Poyraz Emedko canım parmak uçlarınla sürt elini oraya içinde misket gibi şeyler geliyo eline zaten öyle anlarsın. Bacak çok acıyomuş youtubeden hemşireden dinlemiştim ona cesaret edemedim koldan eşim vuruyo videoları var bakabilrsin hatta paylaşayım izle canım