Kızlar merhaba, 12 haftalık ikiz gebeyim bu sabah ilk kez kahverengi akıntı geldi hemen doktora gittim çok şükür bebişler iyiydi ikisi de hareketliydi doktor da sağlıkları yerinde dedi. Progestan 100 mg ağızdan alıyordum günde 1 kez şimdi onu 200 mg çıkardı fitil olarak sabah akşam al dedi eve gelince hemen bi tane attım ama baktım akıntı hala devam ediyo böyle çamurumsu gibi, başına gelen var mı acaba ne zaman biter?