Minicin Merhabalar 25 haftalık hamileyim ve yaklaşık 3 haftadır bacak ağrımdan yürüyemiyorum bile.😔 Doktor bazı gebelikte olduğunu karın öne doğru büyüdüğü için sinirlere baskı yaptığından olduğunu söyledi ve fizik tedaviye yönlendirdi. İçinizde hamileyken giden var mı ? Ne tür egzersizler uygulanıyor ?
Minicin narcittos bende doktora hamileyken ne yapabilirler ki dedim egzersizler var hamilelere uygun dedi ptesi gidicem bakalım ne yapacaklar 🙄