Merhabalar arkadaşlar bugün tekrar doktor kontrolümüz vardı, 26+5 çok şükür bebiş haftasını yakaladı. 995 gr olmuş kızım 💕🧿
Size de yardımcı olması için bir haftada yediklerimi anlatayım(şeker yüklemesi yaptırdım değerlerim normal çıktı eğer şekeriniz varsa doktorunuza sormadan değişik bir şey yemeyin 😔):
Her sabah tahin pekmez, 2 yumurtalı omlet
Kaşar peyniri, muz, çilek, kaju, ceviz, fındık 🥰
İnşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım 🙏🏻