euphoria123 Tugcexx pazartesi günü öğlen aradılar o günden beri çalışıyorum bende sağlık bakanlığındayım
Tugcexx vesilece yaa gercekten mii 😑 su an izinde olanlar icin ucu acik oldu bu karar. su an izinde olanlar icin tam net bir sey yazmiyor aslinda. Bazi kisiler geri cagrilmamis diye duydum. Mudur inisiyatifine mi bagli acaba
Tugcexx Bsrbsrrr 😥 su an ben ara tatil donemindeyim ogretmen oldugum icin. Ama bugun mudurum aradi haber verdi
nur-seli Tugcexx beni de genelgenin kaldırılmasından bi gün sonra aradılar haftanın ilk günü iş başı yaptım maalesef 😅
Tugcexx euphoria123 nur-seli buyuk ihtimalle ben de pazartesi gunu baslayacagim. Mudurum o sekilde soyledi. Cok iyi olacakti 24-32 hafta evde olmak mental ve fiziksel acidan. Hayirlisi olsun artik 🙏 izne tam 5 nisanda cikmistim uc gun kullanabildim
Nsatrkr ortak bende salıdan itibaren çalışıyorum. Kuruma yazı gelmesi mi gerekiyor acaba bizim kurum genelgenin kaldırılması yeterli dedi
vesilece Nsatrkr hafta sonu genelge kaldırıldı Pazartesi de her yere yazı gitti canım fotosunu iste yinede
ortak Nsatrkr resmi gazete yeterli dediler bana. Bizim kuruma da hala yazı gelmedi. Bende salı günü başladım.