Seda0662 bir sıkıntı olduğunu hissetmiştim beta değerim de de artıyordu sonra artma durdu ve düştü ve sonra kürtaj oldum canım ilk gebeliğimin böyle bitmesi beni çok üzdü 5 gün oldu kürtaj olalı kendime gelemedim henüz ama kadere iman diyerek kendime sakinleştiriyorum. Ağrılarım ve kanamam hala var