12_ze Kızlar 21 nisan da şeker yüklemem var yaptırmamak da kararsızım ikilem de kaldım yaptırsam ne gibi sorun olur yaptırmasam ne gibi sorun olur bilgisi olan
Ecodero 12_ze yaptırsan hıcbır sorun yok daha iyi sekerin olup olmadığını kontrol edersin seker bebek İcin tehlikeli bir durum
Beyaz_melegim 12_ze benim doktorum yapmadı ilk gebeligimdede ve şimdiki gebeligimde de yapmadı 32+4 gunluyuz yapmadı on görmedi bana hic
Deletedmom727271 yaptırsanız bir sorun olmaz. zararı yok. yaptırmazsanız olurda bir rahatsızlığınız varsa bilemezsiniz. en azından şekeriniz varsa bilirseniz ona göre doktorunuz sizi yönlendirir. gebelik şekeri önüne geçilmezse bebek için çok tehlikeli olabiliyor.
htcnrerdrkk Deletedmom727271 çok cahilim ya internet koca bir deniz çok bilgi kirliliği var doktorum çok iyi ama çok hızlı konuşuyor hiç bişi anlamıyorum anlattığından dkdkdk