Sibel_l3 RaYaRY johnsons baby şokta 20 lira şuan, ben Nivea baby aldım indirimden 28lirayaydi e bebekde
Edabykl RaYaRY e bebekte baby me var kendim de kullaniyorum catlak icin bebegimede ondan alacagin gayet guzel uygun fiyatida bakabilirsin onada
Busoo RaYaRY Johnson’a baby lavantalıyı kendime kullanıyorum bebeğime de nemlendirmek amaçlı bebek yapı değil de bübchen markasının nemlendiricisi ve sütünü aldım