Eminebysll 20 nisan bat 😍Çarşamba günü erken gebelik testi yaptım tabi ki negatif çıktı, sol kasığımda ara sıra batma var, hafif bulantı var ama bu belirti mi emin değilim, birde benim göğüsler adet öncesi ağrırdı şu an hiç bir şey yok, iki gebelik geçirdim hiç göğüs hassasiyetim olmamıştı 🙏😍sen ne zaman test yapacaksın