Kizlar oglum 4 aylik, bugün doktorda tarttim 7800 gram geldi. Doktora girmedigimiz icin o birsey demedi. En son bes hafta önce gitmistik, ozamanda zibin ve biraz dolu beziyle 6800 gelmisti. 200 gram zibinla beze saysam 6600 gram. Doktora sormustum cokmu diye, biraz fazla ama buna suanda bakmiyoruz, 6 ay kontrolünde bakiyoruz dedi. Istersen mamasini ayni su miktarina bir kasik daha az koy dedi ama suan bunu yapmana gerek yok aslinda diyince koymadim ben herzamanki gibi yaptim.
Simdide 7800 olunca bi cok geldi ama ne diyorsunuz?