Bebegmm 37+2 haftalığım arkadaşlar dün geceden beri karnimda adet olduğumuz yada olcagmiz zamanlardaki ağrı gibi ağrı var rahatsiz etmeyen bir agri dieblirim belim desen gebeliğimin basindan beri sürekli ağrıyor zaten sanci midir bu degilse sanci nasil bseydir nasıl anlarız yardımcı olurmusnuz?
OktayMeltemSahin Bebegmm canım doğum yapmadım henüz ama sunu biliyorum ki gerçek sancı hareket edince falan geçmiyormuş ama yalancı sancı pozisyon değiştirdiğinizde hafifliyormuş birde dakikasını takip edin 5 dk aralıkla geliyorsa gerçek sancıymış