25 Nisan 38+0da kızımıza kavuşuyoruz inşallah ☺️Sezaryenle ilgili önerileriniz, yanına mutlaka al dedikleriniz, sonraki süreçle ilgili dikkat etmem gerekenler neler acaba? Tecrübelerinize ihtiyacım var. 🤓 tedirgin değilim bir an önce kavuşmak istiyoruz artık kızımıza 🥰