Kızlar merhaba bugun doktora gittim 31+3 üz . Bebeğimin boyu 43 kilosu 2100 doktorum bu gidişle normal doğum yapman zor dedi. Zaten doğum pozisyonuna da geçmemiş . Ama istersen önce deneriz duruma göre sezeryana alırız dedi. Sizce hiç o riske girmeden direk sezeryan ile mi soğursam . Hem o kadar sancı çekip , hemde sezeryan ile doğurursam diye ödüm kopuyor ? Sizde durumlar nasıl ? Nasıl doğurmayı istiyor ve planlıyorsunuz? Bebişlerininizin kiloları ne durumda? Sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah🙏🏻🙏🏻💙