esradere Hanımlar 6 haftalık hamileyim folbiol progestan oksapar kullanıyorum folbiol kullanan var mi
Annesininportakali53 esradere ben kuzum kullandıklarını hepsini kullanıyorum folbiol kullanıyorum öncesinde dusugum olduğu için pıhtılaşma çıktı o yüzden oksapar ve progestanda kullanıyorum bende 6+3 um sen neden kullaniyorsun
esradere Annesininportakali53 ben ilk hamileliğim bide tüp bebek olunca pıhtılaşma görüldü galiba düşük riski de var oyuzden kullanıyorum
Annesininportakali53 esradere folikasit diğer folikasitlere göre etkili bir ilaç o yüzden yarım iç demiştir kuzum benim tam ama