kahvesever__ asla olumsuz düşünmeyin, ne hastalıklar var, tek böbrekli olduğunda enfeksiyona karşı tedbirinizi alarak kontrollerine düzenli giderek çok sağlıklı ve mutlu bir çocuk yetiştirebilirsiniz..teyzem başta hasta zaten psikolojisine girmişti, çocuğu kısıtlamaya çalışıyordu, sonra baktı ki normal bi çocuk bu herhangi bir organ yetmezliği yok koşup oynuyor..boyu gelişimi herşeyi normal bi çocuk..zaten biliyorsunuz tek böbrek yetiyor insana, böbrek yetmezliği olanlara da tek böbrek takılıyor ve onunla sağlıklarına kavuşuyorlar veya kaza, hastalık nedeniyle tek böbreği alınan insanlar oluyo, bi böbreğini yakınına verenler oluyo hepsi de susuz kalmamaya dikkat ettikleri müddetçe gayet sağlıklı yaşıyorlar..hiç moralinizi bozmayın 🥰