Mamacool aman diyim elinden ne geliyorsa yap.ben şuan 17.haftamın içindeyim şu sıralar kabızlığım yok çok şükür ama baştan beri kabızlık çekiyodum ve basur oldum.şuan kabızlığım geçsede basur geçmedi ve dışarı ayıptır söylemesi meme başı gibi çıktı şuan o illeti çekiyorum.