Hlt-seyma21 Bugün 37+4 bekliyorum kuzu kuzu, 4. Gün önce sancı yoktu açılmada yoktu. Pilates topunda hurma yiyorum. Bebeğin kafası aşağıda doktor sancın olsa girer kanala dedi. Sizde durumlar nedir? Gelin toplaşalım gün gün aramızdan elenenler olur belki ❤️
Semra12344 Hlt-seyma21 38+2 den selamlar nst de de ne sancı çıkıyor ne birşey bende de yok bazen hamile olduğumu bile unutuyorum son 12 gün eğer 40 haftayı beklerse. yarın çatı kontrolüm var bakalım ona göre doğum şeklimiz kesinleşecek ☺️
Handeee2 Hlt-seyma21 canım 40. Haftaya kadar bekledik gelmedi 😂 suni aldım yine gelmedi 😂 yapmadığım kalmadıı . İnşallah gelirr
Mikmikbuk Hlt-seyma21 Kız ben de sandım 40 haftayı geçtin. 38i tamamla zaten daha iyi. Doğuramayanlık bi durum daha yok😁38+1 de ben kendime öyle demiyorum
Hlt-seyma21 Sahsenemm45 sorma benimde dön Allah dön, nişan da gelmedi henüz bende sizde ağrı sızı var mı? Sancı durumu nasıl?
Sahsenemm45 Hlt-seyma21 geceleri çok ağrım olduğu için uyuyamıyorum bazen sancım geldi sanıyorum devamlı tuvalete gidiyorum kendimi kontrol ediyorum ama henüz bişey yok ☺️ bebiş hareket ettikçe daha da canım yaniyo
Hlt-seyma21 Sahsenemm45 benimde bazen bebek bacaklarımın arasında gibi bir hissiyat oluyor ama bakalım ne zaman geliyorum diyecek oğlum☺️
Hlt-seyma21 Semra12344 Allah yardımcımız olsun çatı muayenesi sonrası nişan geliyor kanama oluyor hurafelerine çok inanıp gitmiştim pazartesi çatı muayenesi oldum hiç bir belirti yok inşallah sizde olur açılma vs 🥰
Hlt-seyma21 Mikmikbuk hiç belirti yok ki tüm bebekler 40 da doğmuyor sonuçta birden mi gelecek bu doğum belirtileri bilmiyorum 😂