Selam kızlar… Ben erken doğum yaptım ondan mı bilmiyorum ama sütüm az bebekler küvezde süt sağıp götürüyorum ama böyle giderse mama takviyeside yapacaklar
Deveci armudu ye dediler yedim
Börülce soğan vs bunlarıda yiyorum
Humana çay da içiyorum
Rezene de içiyorum
Bunların dışında fikri olan varmı