Sedos16 canım bende az önce doktora gösterdim aynen alt sınıra yakın dedi aslında ben bir defa klomenle gebe kaldım ama kalbi durduğu için kürtaj oldum. Şimdi vakit kaybetme aşılama yaptır dedi. 3 bin tl sadece aşılama ekstra ilaç ücreti olacakmış. Ben devlete de gitmiştim orasıda aşılama dedi, şimdi devlette mi kullanayım ilk hakkımı yoksa özelde mi düşünme aşamasındayım. Rabbim kimseyi bekletmesin isteyen herkese sana da bana da nasip etsin