Eylul10 merhaba. Ben gördüğüm şekilde yorum yapmak istedim. Kuzenimin ikizi var on arka olanlardan kullandi. Bende sürmüştüm tek gibi kolaydı. Yan yana olanları bazen görüyorum biyerden geçirmek zor oluyor. Kaldırım, asansör vs sigma olayı. Birde fiziksel olarak kuvvet daha küçük noktaya dağıldığından itmek daha kolay tek olanları.