12 haftalık olduk ancak gebeliğin başlarında olan iştahım yok asla bir şey yiyemiyorum. Mide bulantım yok ama gün içinde o kadar halsizim ki😞 normalde bu haftalarda her şeyin güzel olması gerekmiyor muydu 🫠🤔benim gibi olanlar var mı ? Ya da önerisi olanlar?