okunmusciklet Kızlar oğlum 9 aylıkken hamile kaldım tekrar ana korkum şu ki doktor 37.haftayı görürsek şükretcrz dedi böyle kısa süreyle hamile kalıp vaktinde doğuran varmı sezrryan olarak şuan tam 12 haftalığım
Mervedemir- okunmusciklet oğlum 5 aylıkken tekrar hamile kalmışım 8 aylıkken öğrendim hamile olduğumu 38. Haftada doğum yaptım bugün tam 1 hafta oldu doğum yapalı her zaman rabbime sığındım çok şükür bugünüme zorlukları oldu bu zamana kadar şuanda da oluyor ama rabbim sabrını veriyor
Eymenebrar okunmusciklet cnm bnmde oglum 15 aylik bnde 9 haffalik hamileyim erken gebe kalip zezRyanlarda oluyo galiba bide bnmde riskli bebegin esi asagida ve rahim agzinda dusuk tehlikesi varmis dger tehliken yoksa korkma hic bnce bnm kizimda 33 haftada dogdu kuvezde bile kalmadi oglum 38 dogdu kuvezde kaldi bi hafta
2107 okunmusciklet inşallah bir şey olmaz canım benım ilk sezeryan arasından 5ay keçdı cok şukur 33haftayız şimdi ama bel ağrısı cok oldu belde hatta ayağa kalkamadım 10 gun ama her kes aynı keçircek diye bir şey yok canım 36haftada doktor gel nst bakıcam ala da bilirim hazırlıklı ol dedi
Nasip_kismet 7 aylikkem tekrar hamile kalmistim 37 . Haftada aldilar sezrryanla. Hic bi sorun yasamadim
Nasip_kismet okunmusciklet yani ilkinde hic dikis yokdu sonucda ama yasam kalitesini etkilicek sekilde bisey yasamadim ben .
okunmusciklet Mervedemir- ya nasıl oldu şok olmuşsunuzdur tabi Allah yardımcınız olsun ve hayırlı olsun yeni bebişiniz🙏
Mervedemir- okunmusciklet şok oldum tabi büyük oğlumu sütten kesicem diye çok ağladım ama ağzına emzik sürmeyen çocuk emziğe alıştı memeyi bıraktık emziğe başladık o biraz rahatlattı rabbim bir şekilde sabrını veriyor inşallah her zaman da verir 🙏
okunmusciklet Mervedemir- amin amin inşallah ben sütten kesmedim daha doktor emzirme bilirsin diyince
Mervedemir- okunmusciklet oğlum biraz rahatsızlandı ishal falan olunca korktum doğum doktorumda sütümün artık su gibi olcağını fayda vermiyceğini söyledi oğlumda pek aramadı bıraktı
Mervedemir- okunmusciklet biraazcık zor büyük oğlum onunla ilgilenmeme alışık olduğu için ilgi bekliyor sürekli bebişde sürekli emmek istiyor çok şükür annem yanımda yardımcı oluyor alışana kadar
2107 okunmusciklet inşallah canım sende dıkat etmeye çalış ağır işler cok yapma Allahın izinle ile sağ salim kucağımıza alırız