nursanyildiz Hanımlar malesef klomen ve iğne denemede başarısız oldu asilama düşünüyorum ramazan sonrası nerede ve hangi doktoru tavsiye edersiniz
Sevda-123 nursanyildiz bende nasipse aşılama olacağım. İlk hakkımı devlet hastanesinde kullanacağım, normal de özele gidiyordum hakkımızda hayırlısı. Bu arada marmara eğitim ve araştırma hastanesi
Sevda-123 nursanyildiz ben kadın doğum interfilite bölümüne randevu aldım gittim zaten onlar ne yapmanız gerektiğini söylüyor benden ve eşimden testler istediler film çekileceğim. Herhangi bir ücret talep etmediler şimdilik.