Sizce sezeryan dogumda genel anestezinmi daha iyi sprinal mi cogu kisi sprinaldan snra bel agrisi vs cok oluyor dediler kimide o anı yasiyorsun bebegi goruon cok güzel bse diolar cok kararsiz kaldim srinal olanlar sonradan herhangi bi sorun oldumu acaba