TugceArslan Rmysa0308 5-6. Ay arası makul bence. Cinsiyetten önce alasınız varsa teknolojik ürünleri almanızı tavsiye ederim. Gün geçtikçe zamlanıyor çünkü
Bayancorek Rmysa0308 11-12. Haftada başladım bir şeyler almaya. Cinsiyeti beklemedim, mavici veya pembeci değilim çünkü. Gri, beyaz, nude, yeşil tonlarında hoşuma giden uygun şeyleri aldım devamlı. Islak mendil ve pişik kremi stoklamıştım indirimden. Büyük eşyaları haziranda alacağım. 🌸🤗
AysunUgur Rmysa0308 ben 4 ayda başladım, liste yaptım önce en gerekli araç, gereçleri ve tekstil ürünlerini aldım daha sonra da her çıktığımda kıyafet alışverişi yaptım, en son beşik, bebek arabası, anakucağı, otokoltuğu aldık
Mercanmarin Bende 13 haftadayım bugün bi iki bişey aldım erken olduğunu düşünüyorum ama görünce de duramadım almasamiydim diye çok düşündüm 😐
Deletedmom622772 Rmysa0308 ben biraz terse gittim 4aylıkken araba ve park beşik aldık zamlanmasın diyerek şimdi 6 ya yaklaştım yavaş yavaş almaya başladım diğerlerini 30 haftaya kadar tamamlamayı düşünüyorum Allah nasip ederse bi 5 hafta içerisinde :) bence ilk trimesterdan sonra ufak ufak genel şeylerle başlanabilir ülke ekonomisinden sebep giyim vs. Son aylara bıraktım
Mutluluk22 Rmysa0308 6.aydayım park yatak ve bebek arabası bitti. Kıyafetleri ve diğer ıvır zıvırları kaldı sadece 😊
miroski_22 Rmysa0308 5. Aydayım yeni başladık bizde önce odası ile başladık dün de a101e gelen ürünlerden birkaç bisey aldım şimdi bebek arabasını da aradan çıkarmayı düşünüyorum 6. Aydan sonrada bebeğimin gelisimine gore kıyafet eksiklerini tamamlarım diye düşünüyorum