nazliaynaci Kızlar merhaba bebeğim erkek sleepy natural 1 numara kullanıyoruz fakat sızdırma yapıyor bezi değiştirmek istiyorum ne önerirsiniz
bsnrd nazliaynaci baby turco memnunum🙂Molfix pişik yaptı.minies szdrdi.bugun a101bezi aldm bklm nasl🙂
alcang nazliaynaci yine sleepy bionatural denemenizi tavsiye ederim 1 aylık falan olduysanız ya da 4 kilo üstündeyse 2 no ile başlayabilirsiniz direk
nazliaynaci nazosss prima çok pahalı geliyor molfix düşünüyorum ama pişik olur mu konusunda cok kararsız kaldım
Nilist Prima ama bütçe olarak sizi zorlayacaksa can bebe deblullanabilirsiniz. Annem kardeşime can bebe kullanırdı çokta memnundu.
Cansugamze_ Prima kullanıyorum ama bulamadığım zmnlar molfix ikiside iyi sızdırma yaşamadım sleepy bizdede sızıntı yaptı🤷🏻♀️